A realidade virtual é un entorno de escenas ou obxectos de apariencia real. Entorno xenerado mediante a tecnoloxía informática, que crea no usuario a sensación de estar inmerso nel.
Dito entorno é contemplado polo usuario a través dun dispositivo coñecido como gafas ou casco de realidade virtual, este pode ir acompañado doutros dispositivos como por exemploguantes ou traxes especiais, que permiten unha maior interacción co entorno, así como a percepción de diferentes estímulos os cales intensifican a sensación de realidade.
O uso do casco HMD permite aos usuarios percibir imaxes en 3D estereoscópicas e determinar a posición espacial no entorno visual a través de sensores de seguimento de movemento no casco.
Os usuarios tamén poden percibir sonidos polos auriculares e interactuar con obxetos virtuales utilizando dispositivos de entrada como guantes de datos. Como resultado, os usuarios senten que poden mirar ao seu redor e moverse a través do entorno simulado.
A realidade virtual utilízase en moitos campos como en videoxogos, a medicina,a creación artística, etc.
- Simuladores.
- Avatares.
- Proyección de imaxes reais.
- Por ordenador.
- Inmersión en entornos visuais.
O tema é moi amplo e interesante. As entradas están presentadas, pero procura introducir algún vídeo, hipervínculo,... Moi bo traballo, anque procura non deixalo para os últimos días,... Ánimo e a seguir mellorando, Zaira!
ResponderEliminar